D. MELANLIOĞLU, "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, pp.339-360, 2017
MELANLIOĞLU, D. 2017. Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18 , 339-360.
MELANLIOĞLU, D., (2017). Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, 339-360.
MELANLIOĞLU, Deniz. "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, 339-360, 2017
MELANLIOĞLU, Deniz. "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, pp.339-360, 2017
MELANLIOĞLU, D. (2017) . "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, pp.339-360.
@article{article, author={Deniz MELANLIOĞLU}, title={Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi}, journal={JOURNAL OF TURKISH STUDIES}, year=2017, pages={339-360} }