H. KAZAN And H. A. DEĞERMEN, "Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi," International Conference on Empirical Economics and Social Sciences , Balıkesir, Turkey, 2018
KAZAN, H. And DEĞERMEN, H. A. 2018. Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences , (Balıkesir, Turkey).
KAZAN, H., & DEĞERMEN, H. A., (2018). Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi . International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Turkey
KAZAN, Halim, And Hatice Anıl DEĞERMEN. "Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi," International Conference on Empirical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Turkey, 2018
KAZAN, Halim And DEĞERMEN, Hatice A. . "Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi." International Conference on Empirical Economics and Social Sciences , Balıkesir, Turkey, 2018
KAZAN, H. And DEĞERMEN, H. A. (2018) . "Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi." International Conference on Empirical Economics and Social Sciences , Balıkesir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Halim KAZAN And author={Hatice Anıl DEĞERMEN}, title={Marka İletişiminde Hikayeleştirmenin Marka Bağlılığına Olan Etkisi}, congress name={International Conference on Empirical Economics and Social Sciences}, city={Balıkesir}, country={Turkey}, year={2018}}