S. Kurtuluş, "Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.285-300, 2008
Kurtuluş, S. 2008. Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2 , 285-300.
Kurtuluş, S., (2008). Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 285-300.
Kurtuluş, Sema. "Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 285-300, 2008
Kurtuluş, Sema. "Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.285-300, 2008
Kurtuluş, S. (2008) . "Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.285-300.
@article{article, author={Sema KURTULUŞ}, title={Ülkelerin Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={285-300} }