O. Kuş, "İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak," 4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies , İzmir, Turkey, pp.87, 2021
Kuş, O. 2021. İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak. 4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies , (İzmir, Turkey), 87.
Kuş, O., (2021). İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak . 4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies (pp.87). İzmir, Turkey
Kuş, Oğuz. "İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak," 4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies, İzmir, Turkey, 2021
Kuş, Oğuz. "İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak." 4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies , İzmir, Turkey, pp.87, 2021
Kuş, O. (2021) . "İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak." 4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies , İzmir, Turkey, p.87.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Oğuz KUŞ}, title={İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak}, congress name={4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2021}, pages={87} }