C. ERASLAN, "Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri," Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi , no.80, pp.325-350, 2011
ERASLAN, C. 2011. Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi , no.80 , 325-350.
ERASLAN, C., (2011). Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi , no.80, 325-350.
ERASLAN, Cezmi. "Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri," Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi , no.80, 325-350, 2011
ERASLAN, Cezmi. "Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri." Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi , no.80, pp.325-350, 2011
ERASLAN, C. (2011) . "Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri." Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi , no.80, pp.325-350.
@article{article, author={Cezmi ERASLAN}, title={Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri}, journal={Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi}, year=2011, pages={325-350} }