E. Türk, "Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.50, pp.109-135, 2016
Türk, E. 2016. Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.50 , 109-135.
Türk, E., (2016). Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.50, 109-135.
Türk, Ezel. "Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.50, 109-135, 2016
Türk, Ezel. "Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.50, pp.109-135, 2016
Türk, E. (2016) . "Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.50, pp.109-135.
@article{article, author={Ezel TÜRK}, title={Sanal Basın Odalarının Kullanımı Üzerine Bir Araştrıma: Fortune 500 Türkiye Örneği}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={109-135} }