G. SART, "Duygusal Zeka, Liderlik ve Çatışma Çözme Eğilimlerinin Okul Yönetiminde Etkin Olan Öğretmenler Üzerindeki Etkisi," JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , vol.1, no.3, pp.43-66, 2015
SART, G. 2015. Duygusal Zeka, Liderlik ve Çatışma Çözme Eğilimlerinin Okul Yönetiminde Etkin Olan Öğretmenler Üzerindeki Etkisi. JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , vol.1, no.3 , 43-66.
SART, G., (2015). Duygusal Zeka, Liderlik ve Çatışma Çözme Eğilimlerinin Okul Yönetiminde Etkin Olan Öğretmenler Üzerindeki Etkisi. JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , vol.1, no.3, 43-66.
SART, Gamze. "Duygusal Zeka, Liderlik ve Çatışma Çözme Eğilimlerinin Okul Yönetiminde Etkin Olan Öğretmenler Üzerindeki Etkisi," JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , vol.1, no.3, 43-66, 2015
SART, Gamze. "Duygusal Zeka, Liderlik ve Çatışma Çözme Eğilimlerinin Okul Yönetiminde Etkin Olan Öğretmenler Üzerindeki Etkisi." JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , vol.1, no.3, pp.43-66, 2015
SART, G. (2015) . "Duygusal Zeka, Liderlik ve Çatışma Çözme Eğilimlerinin Okul Yönetiminde Etkin Olan Öğretmenler Üzerindeki Etkisi." JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , vol.1, no.3, pp.43-66.
@article{article, author={Gamze SART}, title={Duygusal Zeka, Liderlik ve Çatışma Çözme Eğilimlerinin Okul Yönetiminde Etkin Olan Öğretmenler Üzerindeki Etkisi}, journal={JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH}, year=2015, pages={43-66} }