A. Okumuş Et Al. , "Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi," Journal of the School of Business Administration, Istanbul University , vol.40, no.2, pp.176-194, 2011
Okumuş, A. Et Al. 2011. Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi. Journal of the School of Business Administration, Istanbul University , vol.40, no.2 , 176-194.
Okumuş, A., Çetintürk, N., & Çetin, E., (2011). Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi. Journal of the School of Business Administration, Istanbul University , vol.40, no.2, 176-194.
Okumuş, Abdullah, Naim Çetintürk, And Eyüp ÇETİN. "Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi," Journal of the School of Business Administration, Istanbul University , vol.40, no.2, 176-194, 2011
Okumuş, Abdullah Et Al. "Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi." Journal of the School of Business Administration, Istanbul University , vol.40, no.2, pp.176-194, 2011
Okumuş, A. Çetintürk, N. And Çetin, E. (2011) . "Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi." Journal of the School of Business Administration, Istanbul University , vol.40, no.2, pp.176-194.
@article{article, author={Abdullah Okumuş Et Al. }, title={Geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının reklam ve reklamı yapılan ürünün algısına ilişkin değerlemelerinin faktör analizi temelli incelenmesi}, journal={Journal of the School of Business Administration, Istanbul University}, year=2011, pages={176-194} }