N. TANDAÇGÜNEŞ, "ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme," Atatürk İletişim Dergisi , no.10, pp.47-70, 2016
TANDAÇGÜNEŞ, N. 2016. ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme. Atatürk İletişim Dergisi , no.10 , 47-70.
TANDAÇGÜNEŞ, N., (2016). ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme. Atatürk İletişim Dergisi , no.10, 47-70.
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur. "ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme," Atatürk İletişim Dergisi , no.10, 47-70, 2016
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur T. . "ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme." Atatürk İletişim Dergisi , no.10, pp.47-70, 2016
TANDAÇGÜNEŞ, N. (2016) . "ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme." Atatürk İletişim Dergisi , no.10, pp.47-70.
@article{article, author={Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN}, title={ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme}, journal={Atatürk İletişim Dergisi}, year=2016, pages={47-70} }