S. KURTOĞLU, "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.20, pp.253-259, 2004
KURTOĞLU, S. 2004. Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.20 , 253-259.
KURTOĞLU, S., (2004). Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.20, 253-259.
KURTOĞLU, Sergün. "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.20, 253-259, 2004
KURTOĞLU, Sergün. "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.20, pp.253-259, 2004
KURTOĞLU, S. (2004) . "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.20, pp.253-259.
@article{article, author={Sergün KURTOĞLU}, title={Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri}, journal={İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2004, pages={253-259} }