G. BATDAL KARADUMAN, "Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi," IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek , İstanbul, Turkey, pp.1, 2014
BATDAL KARADUMAN, G. 2014. Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi. IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek , (İstanbul, Turkey), 1.
BATDAL KARADUMAN, G., (2014). Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi . IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek (pp.1). İstanbul, Turkey
BATDAL KARADUMAN, Gülşah. "Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi," IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek, İstanbul, Turkey, 2014
BATDAL KARADUMAN, Gülşah B. . "Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi." IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek , İstanbul, Turkey, pp.1, 2014
BATDAL KARADUMAN, G. (2014) . "Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi." IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek , İstanbul, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Gülşah BATDAL KARADUMAN}, title={Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Geometri Öğretiminin Yaratıcı Düşünmeye Etkisi}, congress name={IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi: Üstünler ve Gelecek}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2014}, pages={1} }