A. ÖZKAN, "Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı," 2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu , vol.1, no.2013, İzmir, Turkey, pp.1, 2013
ÖZKAN, A. 2013. Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı. 2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu , (İzmir, Turkey), 1.
ÖZKAN, A., (2013). Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı . 2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu (pp.1). İzmir, Turkey
ÖZKAN, Abdullah. "Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı," 2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu, İzmir, Turkey, 2013
ÖZKAN, Abdullah. "Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı." 2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.1, 2013
ÖZKAN, A. (2013) . "Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı." 2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu , İzmir, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Abdullah ÖZKAN}, title={Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Markalaşma Çabalarına Reklamın Stratejik Katkısı}, congress name={2. Uluslar arası Dil ve İletişim sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2013}, pages={1} }