Y. GİRİŞKEN Et Al. , "SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.37, no.2, pp.285-305, 2016
GİRİŞKEN, Y. Et Al. 2016. SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.37, no.2 , 285-305.
GİRİŞKEN, Y., BULUT, D., & KURTULUŞ, S., (2016). SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.37, no.2, 285-305.
GİRİŞKEN, YENER, Diren BULUT, And Sema KURTULUŞ. "SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.37, no.2, 285-305, 2016
GİRİŞKEN, YENER Et Al. "SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.37, no.2, pp.285-305, 2016
GİRİŞKEN, Y. BULUT, D. And KURTULUŞ, S. (2016) . "SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.37, no.2, pp.285-305.
@article{article, author={YENER GİRİŞKEN Et Al. }, title={SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={285-305} }