F. BÖLÜKBAŞ, "JIGSAW-IV TEKNİĞİNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEDEKİ TEMEL ZAMANLARI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim DErgisi , vol.3, no.3, pp.196-209, 2014
BÖLÜKBAŞ, F. 2014. JIGSAW-IV TEKNİĞİNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEDEKİ TEMEL ZAMANLARI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim DErgisi , vol.3, no.3 , 196-209.
BÖLÜKBAŞ, F., (2014). JIGSAW-IV TEKNİĞİNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEDEKİ TEMEL ZAMANLARI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim DErgisi , vol.3, no.3, 196-209.
BÖLÜKBAŞ, Fatma. "JIGSAW-IV TEKNİĞİNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEDEKİ TEMEL ZAMANLARI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim DErgisi , vol.3, no.3, 196-209, 2014
BÖLÜKBAŞ, Fatma B. . "JIGSAW-IV TEKNİĞİNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEDEKİ TEMEL ZAMANLARI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim DErgisi , vol.3, no.3, pp.196-209, 2014
BÖLÜKBAŞ, F. (2014) . "JIGSAW-IV TEKNİĞİNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEDEKİ TEMEL ZAMANLARI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim DErgisi , vol.3, no.3, pp.196-209.
@article{article, author={Fatma BÖLÜKBAŞ KAYA}, title={JIGSAW-IV TEKNİĞİNİN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEDEKİ TEMEL ZAMANLARI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim DErgisi}, year=2014, pages={196-209} }