B. KAYA ERDEM And M. Kaya, "Instagram'da Görülme ve Beğenilme Arzusu: Kullanıcı Bakış Açısından Bir Değerlendirme," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.62, pp.1456-1464, 2019
KAYA ERDEM, B. And Kaya, M. 2019. Instagram'da Görülme ve Beğenilme Arzusu: Kullanıcı Bakış Açısından Bir Değerlendirme. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.62 , 1456-1464.
KAYA ERDEM, B., & Kaya, M., (2019). Instagram'da Görülme ve Beğenilme Arzusu: Kullanıcı Bakış Açısından Bir Değerlendirme. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.62, 1456-1464.
KAYA ERDEM, Burcu, And Meltem Kaya. "Instagram'da Görülme ve Beğenilme Arzusu: Kullanıcı Bakış Açısından Bir Değerlendirme," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.62, 1456-1464, 2019
KAYA ERDEM, Burcu K. And Kaya, Meltem. "Instagram'da Görülme ve Beğenilme Arzusu: Kullanıcı Bakış Açısından Bir Değerlendirme." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.62, pp.1456-1464, 2019
KAYA ERDEM, B. And Kaya, M. (2019) . "Instagram'da Görülme ve Beğenilme Arzusu: Kullanıcı Bakış Açısından Bir Değerlendirme." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.12, no.62, pp.1456-1464.
@article{article, author={Burcu KAYA ERDEM And author={Meltem Kaya}, title={Instagram'da Görülme ve Beğenilme Arzusu: Kullanıcı Bakış Açısından Bir Değerlendirme}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={1456-1464} }