B. Ö. ÖZASLAN ÇALIŞKAN Et Al. , "Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü," The Journal of Social Science , vol.4, no.13, pp.136-146, 2017
ÖZASLAN ÇALIŞKAN, B. Ö. Et Al. 2017. Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü. The Journal of Social Science , vol.4, no.13 , 136-146.
ÖZASLAN ÇALIŞKAN, B. Ö., YAVUZ, M., & AKCA, M., (2017). Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü. The Journal of Social Science , vol.4, no.13, 136-146.
ÖZASLAN ÇALIŞKAN, Burcu, Meltem YAVUZ, And Meltem AKCA. "Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü," The Journal of Social Science , vol.4, no.13, 136-146, 2017
ÖZASLAN ÇALIŞKAN, Burcu Ö. Et Al. "Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü." The Journal of Social Science , vol.4, no.13, pp.136-146, 2017
ÖZASLAN ÇALIŞKAN, B. Ö. YAVUZ, M. And AKCA, M. (2017) . "Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü." The Journal of Social Science , vol.4, no.13, pp.136-146.
@article{article, author={Burcu Özge ÖZASLAN ÇALIŞKAN Et Al. }, title={Elektronik Ortamda Alışveriş Yapan Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi Ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü}, journal={The Journal of Social Science}, year=2017, pages={136-146} }