A. UYSAL, "Market Model of Religion and Islam in Turkey Türkiye de Dine ve İslama Piyasa Modeli İle Bakış," Sosyoloji Araştırmaları Dergisi (Journal of Sociological Research) , vol.7, no.2, pp.117-133, 2005
UYSAL, A. 2005. Market Model of Religion and Islam in Turkey Türkiye de Dine ve İslama Piyasa Modeli İle Bakış. Sosyoloji Araştırmaları Dergisi (Journal of Sociological Research) , vol.7, no.2 , 117-133.
UYSAL, A., (2005). Market Model of Religion and Islam in Turkey Türkiye de Dine ve İslama Piyasa Modeli İle Bakış. Sosyoloji Araştırmaları Dergisi (Journal of Sociological Research) , vol.7, no.2, 117-133.
UYSAL, Ahmet. "Market Model of Religion and Islam in Turkey Türkiye de Dine ve İslama Piyasa Modeli İle Bakış," Sosyoloji Araştırmaları Dergisi (Journal of Sociological Research) , vol.7, no.2, 117-133, 2005
UYSAL, Ahmet. "Market Model of Religion and Islam in Turkey Türkiye de Dine ve İslama Piyasa Modeli İle Bakış." Sosyoloji Araştırmaları Dergisi (Journal of Sociological Research) , vol.7, no.2, pp.117-133, 2005
UYSAL, A. (2005) . "Market Model of Religion and Islam in Turkey Türkiye de Dine ve İslama Piyasa Modeli İle Bakış." Sosyoloji Araştırmaları Dergisi (Journal of Sociological Research) , vol.7, no.2, pp.117-133.
@article{article, author={Ahmet UYSAL}, title={Market Model of Religion and Islam in Turkey Türkiye de Dine ve İslama Piyasa Modeli İle Bakış}, journal={Sosyoloji Araştırmaları Dergisi (Journal of Sociological Research)}, year=2005, pages={117-133} }