U. BATI And G. TEREK ÜNAL, "Marka Adları Üzerine Dilbilimsel ve Kavramsal Bir İnceleme Türk Reklamcılık Ortamlarında Marka Adı Yaratım Süreçleri ve Stratejileri," Marmara İletişim Dergisi , vol.17, pp.228-254, 2010
BATI, U. And TEREK ÜNAL, G. 2010. Marka Adları Üzerine Dilbilimsel ve Kavramsal Bir İnceleme Türk Reklamcılık Ortamlarında Marka Adı Yaratım Süreçleri ve Stratejileri. Marmara İletişim Dergisi , vol.17 , 228-254.
BATI, U., & TEREK ÜNAL, G., (2010). Marka Adları Üzerine Dilbilimsel ve Kavramsal Bir İnceleme Türk Reklamcılık Ortamlarında Marka Adı Yaratım Süreçleri ve Stratejileri. Marmara İletişim Dergisi , vol.17, 228-254.
BATI, UĞUR, And Gülin TEREK ÜNAL. "Marka Adları Üzerine Dilbilimsel ve Kavramsal Bir İnceleme Türk Reklamcılık Ortamlarında Marka Adı Yaratım Süreçleri ve Stratejileri," Marmara İletişim Dergisi , vol.17, 228-254, 2010
BATI, UĞUR And TEREK ÜNAL, Gülin T. . "Marka Adları Üzerine Dilbilimsel ve Kavramsal Bir İnceleme Türk Reklamcılık Ortamlarında Marka Adı Yaratım Süreçleri ve Stratejileri." Marmara İletişim Dergisi , vol.17, pp.228-254, 2010
BATI, U. And TEREK ÜNAL, G. (2010) . "Marka Adları Üzerine Dilbilimsel ve Kavramsal Bir İnceleme Türk Reklamcılık Ortamlarında Marka Adı Yaratım Süreçleri ve Stratejileri." Marmara İletişim Dergisi , vol.17, pp.228-254.
@article{article, author={UĞUR BATI And author={Gülin TEREK ÜNAL}, title={Marka Adları Üzerine Dilbilimsel ve Kavramsal Bir İnceleme Türk Reklamcılık Ortamlarında Marka Adı Yaratım Süreçleri ve Stratejileri}, journal={Marmara İletişim Dergisi}, year=2010, pages={228-254} }