A. KÖKSAL KONİK, "Üstün Olan ve Olmayan Öğrencilerin Duygusal Zekaları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki," İstanbul World Congress of Psychological Counseling and Guidance , İstanbul, Turkey, pp.441-442, 2013
KÖKSAL KONİK, A. 2013. Üstün Olan ve Olmayan Öğrencilerin Duygusal Zekaları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki. İstanbul World Congress of Psychological Counseling and Guidance , (İstanbul, Turkey), 441-442.
KÖKSAL KONİK, A., (2013). Üstün Olan ve Olmayan Öğrencilerin Duygusal Zekaları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki . İstanbul World Congress of Psychological Counseling and Guidance (pp.441-442). İstanbul, Turkey
KÖKSAL KONİK, Ayça. "Üstün Olan ve Olmayan Öğrencilerin Duygusal Zekaları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki," İstanbul World Congress of Psychological Counseling and Guidance, İstanbul, Turkey, 2013
KÖKSAL KONİK, Ayça. "Üstün Olan ve Olmayan Öğrencilerin Duygusal Zekaları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki." İstanbul World Congress of Psychological Counseling and Guidance , İstanbul, Turkey, pp.441-442, 2013
KÖKSAL KONİK, A. (2013) . "Üstün Olan ve Olmayan Öğrencilerin Duygusal Zekaları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki." İstanbul World Congress of Psychological Counseling and Guidance , İstanbul, Turkey, pp.441-442.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ayça KONİK}, title={Üstün Olan ve Olmayan Öğrencilerin Duygusal Zekaları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki}, congress name={İstanbul World Congress of Psychological Counseling and Guidance}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2013}, pages={441-442} }