S. B. Çavuşoğlu Et Al. , "Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.456-466, 2017
Çavuşoğlu, S. B. Et Al. 2017. Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2 , 456-466.
Çavuşoğlu, S. B., DAL, S., & karaman, ö., (2017). Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, 456-466.
Çavuşoğlu, Selçuk, Suzan DAL, And özlem karaman. "Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, 456-466, 2017
Çavuşoğlu, Selçuk B. Et Al. "Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.456-466, 2017
Çavuşoğlu, S. B. DAL, S. And karaman, ö. (2017) . "Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.456-466.
@article{article, author={Selçuk Bora Çavuşoğlu Et Al. }, title={Ağızdan ağıza pazarlama iletişiminin, fitness merkezi kullanıcılarının besin destek ürünü satınalma karar sürecine etkisi}, journal={International Journal of Social Sciences and Education Research}, year=2017, pages={456-466} }