F. A. Namal, "Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler," Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics , vol.20, no.2, pp.90-104, 2012
Namal, F. A. 2012. Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler. Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics , vol.20, no.2 , 90-104.
Namal, F. A., (2012). Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler. Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics , vol.20, no.2, 90-104.
Namal, Fatma. "Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler," Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics , vol.20, no.2, 90-104, 2012
Namal, Fatma A. . "Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler." Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics , vol.20, no.2, pp.90-104, 2012
Namal, F. A. (2012) . "Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler." Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics , vol.20, no.2, pp.90-104.
@article{article, author={Fatma Arın NAMAL}, title={Sağlık Hizmetleri Kalitesinde Önemli Bir Ölçüt: Hasta Şikayetlerine Verilen Önem ve Şikayet Sistemi İnşa Etmiş Ülkelere Örnekler}, journal={Turkiye Klinikleri 90 J Med Ethics}, year=2012, pages={90-104} }