E. ŞENYUVA Et Al. , "Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal Becerilerine Etkisi," İstanbul Üniversitesi Florence Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.23, no.2, pp.116-125, 2015
ŞENYUVA, E. Et Al. 2015. Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal Becerilerine Etkisi. İstanbul Üniversitesi Florence Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.23, no.2 , 116-125.
ŞENYUVA, E., KAYA, H., & Bodur, G., (2015). Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal Becerilerine Etkisi. İstanbul Üniversitesi Florence Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.23, no.2, 116-125.
ŞENYUVA, Emine, Hülya KAYA, And Gönül Bodur. "Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal Becerilerine Etkisi," İstanbul Üniversitesi Florence Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.23, no.2, 116-125, 2015
ŞENYUVA, Emine Et Al. "Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal Becerilerine Etkisi." İstanbul Üniversitesi Florence Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.23, no.2, pp.116-125, 2015
ŞENYUVA, E. KAYA, H. And Bodur, G. (2015) . "Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal Becerilerine Etkisi." İstanbul Üniversitesi Florence Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi , vol.23, no.2, pp.116-125.
@article{article, author={Emine ŞENYUVA Et Al. }, title={Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Hemşirelik Öğrencilerinin Sosyal Becerilerine Etkisi}, journal={İstanbul Üniversitesi Florence Nightingale Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi}, year=2015, pages={116-125} }