Ş. DİLİDÜZGÜN, "İlköğretim Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Yazma Çalışmalarının Yeri ve Önemi," In Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar , İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Dil Eğitimi Araştırma Ve Uygulama Merkezi, 2011, pp.51-64.
DİLİDÜZGÜN, Ş. İlköğretim Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Yazma Çalışmalarının Yeri ve Önemi. 2011. In Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar , Dokuz Eylül Üniversitesi Dil Eğitimi Araştırma Ve Uygulama Merkezi, İzmir, 51-64.
DİLİDÜZGÜN, Ş., (2011). İlköğretim Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Yazma Çalışmalarının Yeri ve Önemi. Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar (pp.51-64), İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Dil Eğitimi Araştırma Ve Uygulama Merkezi.
DİLİDÜZGÜN, Şükran. "İlköğretim Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Yazma Çalışmalarının Yeri ve Önemi." In Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar , 51-64. İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Dil Eğitimi Araştırma Ve Uygulama Merkezi, 2011
DİLİDÜZGÜN, Şükran. "İlköğretim Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Yazma Çalışmalarının Yeri ve Önemi." Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar , Dokuz Eylül Üniversitesi Dil Eğitimi Araştırma Ve Uygulama Merkezi, 2011, pp.51-64.
DİLİDÜZGÜN, Ş. (2011) "İlköğretim Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Yazma Çalışmalarının Yeri ve Önemi", Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar . İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Dil Eğitimi Araştırma Ve Uygulama Merkezi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Şükran DİLİDÜZGÜN}, chaptertitle={İlköğretim Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Yazma Çalışmalarının Yeri ve Önemi}, booktitle={ Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar}, publisher={Dokuz Eylül Üniversitesi Dil Eğitimi Araştırma Ve Uygulama Merkezi}, city={İzmir},year={2011} }