Ç. ARSLAN Et Al. , "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ," Istanbul Journal of Innovation in Education , vol.3, no.2, pp.1-16, 2017
ARSLAN, Ç. Et Al. 2017. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ. Istanbul Journal of Innovation in Education , vol.3, no.2 , 1-16.
ARSLAN, Ç., ERBAY, H. N., & YAVUZ, G., (2017). MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ. Istanbul Journal of Innovation in Education , vol.3, no.2, 1-16.
ARSLAN, Çiğdem, Hatice Nur ERBAY, And Güneş YAVUZ. "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ," Istanbul Journal of Innovation in Education , vol.3, no.2, 1-16, 2017
ARSLAN, Çiğdem Et Al. "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ." Istanbul Journal of Innovation in Education , vol.3, no.2, pp.1-16, 2017
ARSLAN, Ç. ERBAY, H. N. And YAVUZ, G. (2017) . "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ." Istanbul Journal of Innovation in Education , vol.3, no.2, pp.1-16.
@article{article, author={Çiğdem ARSLAN Et Al. }, title={MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ}, journal={Istanbul Journal of Innovation in Education}, year=2017, pages={1-16} }