S. B. ÇAVUŞOĞLU Et Al. , "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma," 3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.177, 2016
ÇAVUŞOĞLU, S. B. Et Al. 2016. Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma. 3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi , (Gaziantep, Turkey), 177.
ÇAVUŞOĞLU, S. B., TÜKENMEZ, A., & DİNÇ, E. S., (2016). Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma . 3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi (pp.177). Gaziantep, Turkey
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk, Ataman TÜKENMEZ, And Elzem Seren DİNÇ. "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma," 3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, Gaziantep, Turkey, 2016
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk B. Et Al. "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma." 3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.177, 2016
ÇAVUŞOĞLU, S. B. TÜKENMEZ, A. And DİNÇ, E. S. (2016) . "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma." 3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi , Gaziantep, Turkey, p.177.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU Et Al. }, title={Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Ölçülmesi Üzerine bir Araştırma}, congress name={3. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2016}, pages={177} }