M. BAŞTUĞ And T. ÇELİK, "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet, sınıf, okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, pp.0-915, 2015
BAŞTUĞ, M. And ÇELİK, T. 2015. Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet, sınıf, okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1 , 0-915.
BAŞTUĞ, M., & ÇELİK, T., (2015). Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet, sınıf, okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, 0-915.
BAŞTUĞ, Muhammet, And Tuğba ÇELİK. "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet, sınıf, okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, 0-915, 2015
BAŞTUĞ, Muhammet And ÇELİK, Tuğba. "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet, sınıf, okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, pp.0-915, 2015
BAŞTUĞ, M. And ÇELİK, T. (2015) . "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet, sınıf, okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, pp.0-915.
@article{article, author={Muhammet BAŞTUĞ And author={Tuğba ÇELİK}, title={Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet, sınıf, okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2015, pages={0-915} }