S. B. ÇAVUŞOĞLU Et Al. , "İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Ünlü Kullanılan ve Kullanılmayan Spor Ürünü Dergi Reklamlarına Yönelik Yorumlarının İkna Bilgi Modeline Göre Değerlendirilmesi," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, pp.287-300, 2016
ÇAVUŞOĞLU, S. B. Et Al. 2016. İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Ünlü Kullanılan ve Kullanılmayan Spor Ürünü Dergi Reklamlarına Yönelik Yorumlarının İkna Bilgi Modeline Göre Değerlendirilmesi. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8 , 287-300.
ÇAVUŞOĞLU, S. B., karaman, ö., & dal, s., (2016). İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Ünlü Kullanılan ve Kullanılmayan Spor Ürünü Dergi Reklamlarına Yönelik Yorumlarının İkna Bilgi Modeline Göre Değerlendirilmesi. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, 287-300.
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk, özlem karaman, And suzan dal. "İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Ünlü Kullanılan ve Kullanılmayan Spor Ürünü Dergi Reklamlarına Yönelik Yorumlarının İkna Bilgi Modeline Göre Değerlendirilmesi," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, 287-300, 2016
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk B. Et Al. "İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Ünlü Kullanılan ve Kullanılmayan Spor Ürünü Dergi Reklamlarına Yönelik Yorumlarının İkna Bilgi Modeline Göre Değerlendirilmesi." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, pp.287-300, 2016
ÇAVUŞOĞLU, S. B. karaman, ö. And dal, s. (2016) . "İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Ünlü Kullanılan ve Kullanılmayan Spor Ürünü Dergi Reklamlarına Yönelik Yorumlarının İkna Bilgi Modeline Göre Değerlendirilmesi." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, pp.287-300.
@article{article, author={Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU Et Al. }, title={İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Ünlü Kullanılan ve Kullanılmayan Spor Ürünü Dergi Reklamlarına Yönelik Yorumlarının İkna Bilgi Modeline Göre Değerlendirilmesi}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={287-300} }