E. TEKARSLAN, "Görüntülü Reklam Araçları Tasarımının Gestaltpsikolojik Temelleri," İ.Ü. İşletme Fakültesi, Pazarlama Dergisi , vol.7, no.4, pp.29-34, 1982
TEKARSLAN, E. 1982. Görüntülü Reklam Araçları Tasarımının Gestaltpsikolojik Temelleri. İ.Ü. İşletme Fakültesi, Pazarlama Dergisi , vol.7, no.4 , 29-34.
TEKARSLAN, E., (1982). Görüntülü Reklam Araçları Tasarımının Gestaltpsikolojik Temelleri. İ.Ü. İşletme Fakültesi, Pazarlama Dergisi , vol.7, no.4, 29-34.
TEKARSLAN, Erdal. "Görüntülü Reklam Araçları Tasarımının Gestaltpsikolojik Temelleri," İ.Ü. İşletme Fakültesi, Pazarlama Dergisi , vol.7, no.4, 29-34, 1982
TEKARSLAN, Erdal. "Görüntülü Reklam Araçları Tasarımının Gestaltpsikolojik Temelleri." İ.Ü. İşletme Fakültesi, Pazarlama Dergisi , vol.7, no.4, pp.29-34, 1982
TEKARSLAN, E. (1982) . "Görüntülü Reklam Araçları Tasarımının Gestaltpsikolojik Temelleri." İ.Ü. İşletme Fakültesi, Pazarlama Dergisi , vol.7, no.4, pp.29-34.
@article{article, author={Erdal TEKARSLAN}, title={Görüntülü Reklam Araçları Tasarımının Gestaltpsikolojik Temelleri}, journal={İ.Ü. İşletme Fakültesi, Pazarlama Dergisi}, year=1982, pages={29-34} }