Citation Formats
Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Kizir And Z. Bozbay, "Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, no.55, pp.286-310, 2021

Kizir, E. And Bozbay, Z. 2021. Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, no.55 , 286-310.

Kizir, E., & Bozbay, Z., (2021). Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, no.55, 286-310.

Kizir, Elif, And Zehra BOZBAY. "Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, no.55, 286-310, 2021

Kizir, Elif And Bozbay, Zehra. "Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, no.55, pp.286-310, 2021

Kizir, E. And Bozbay, Z. (2021) . "Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, no.55, pp.286-310.

@article{article, author={Elif Kizir And author={Zehra BOZBAY}, title={Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi}, year=2021, pages={286-310} }