H. A. DEĞERMEN, "Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi," Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, pp.16-36, 2017
DEĞERMEN, H. A. 2017. Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi. Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11 , 16-36.
DEĞERMEN, H. A., (2017). Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi. Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, 16-36.
DEĞERMEN, Hatice. "Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi," Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, 16-36, 2017
DEĞERMEN, Hatice A. . "Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi." Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, pp.16-36, 2017
DEĞERMEN, H. A. (2017) . "Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi." Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, pp.16-36.
@article{article, author={Hatice Anıl DEĞERMEN}, title={Duyusal Markalamanın Marka Farkındalığı Üzerine Etkisi}, journal={Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={16-36} }