M. BAŞTUĞ And Ş. Kaman, "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.25, pp.291-309, 2013
BAŞTUĞ, M. And Kaman, Ş. 2013. Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.25 , 291-309.
BAŞTUĞ, M., & Kaman, Ş., (2013). Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.25, 291-309.
BAŞTUĞ, Muhammet, And Şafak Kaman. "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.25, 291-309, 2013
BAŞTUĞ, Muhammet And Kaman, Şafak. "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.25, pp.291-309, 2013
BAŞTUĞ, M. And Kaman, Ş. (2013) . "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.25, pp.291-309.
@article{article, author={Muhammet BAŞTUĞ And author={Şafak Kaman}, title={Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={291-309} }