Ç. ARICIGİL ÇİLAN, "“Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması," 6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, , Turkey, pp.453-462, 2007
ARICIGİL ÇİLAN, Ç. 2007. “Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması. 6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, , (Turkey), 453-462.
ARICIGİL ÇİLAN, Ç., (2007). “Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması . 6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, (pp.453-462). , Turkey
ARICIGİL ÇİLAN, Çiğdem. "“Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması," 6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi,, Turkey, 2007
ARICIGİL ÇİLAN, Çiğdem A. . "“Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması." 6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, , Turkey, pp.453-462, 2007
ARICIGİL ÇİLAN, Ç. (2007) . "“Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması." 6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, , Turkey, pp.453-462.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Çiğdem ARICIGİL ÇİLAN}, title={“Hotelling T2 İstatistiğini Temel Alan Kalite Kontrol Diyagramlarıyla Çalışanların Performanslarının Değerlendirilmesi: Bir Çağrı Merkezi Uygulaması}, congress name={6. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi,}, city={}, country={Turkey}, year={2007}, pages={453-462} }