A. OKAY And A. OKAY, "Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi," In İletişimin Gücü , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2016, pp.229-250.
OKAY, A. And OKAY, A. Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi. 2016. In İletişimin Gücü , Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 229-250.
OKAY, A., & OKAY, A., (2016). Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi. İletişimin Gücü (pp.229-250), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
OKAY, Ayla, And Aydemir OKAY. "Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi." In İletişimin Gücü , 229-250. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2016
OKAY, Ayla And OKAY, Aydemir. "Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi." İletişimin Gücü , Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2016, pp.229-250.
OKAY, A. And OKAY, A. (2016) "Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi", İletişimin Gücü . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
@bookchapter{bookchapter, author ={Ayla OKAY And author ={Aydemir OKAY}, chaptertitle={Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler : Etkili Bir Üçgen Mi}, booktitle={ İletişimin Gücü}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.}, city={İstanbul},year={2016} }