Ş. Polat Et Al. , "Çatışmaların Çözümünde Kullanılan Yönetim Stratejileri:Başhekim ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Üzerine Bir Çalışma," VI. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi , Antalya, Turkey, pp.389-393, 2016
Polat, Ş. Et Al. 2016. Çatışmaların Çözümünde Kullanılan Yönetim Stratejileri:Başhekim ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Üzerine Bir Çalışma. VI. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi , (Antalya, Turkey), 389-393.
Polat, Ş., Tiryaki Şen, H., ÜNALDI, N., Öztürk Yıldırım, T., & Akın Sakarya, S., (2016). Çatışmaların Çözümünde Kullanılan Yönetim Stratejileri:Başhekim ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Üzerine Bir Çalışma . VI. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi (pp.389-393). Antalya, Turkey
Polat, Şehrinaz Et Al. "Çatışmaların Çözümünde Kullanılan Yönetim Stratejileri:Başhekim ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Üzerine Bir Çalışma," VI. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi, Antalya, Turkey, 2016
Polat, Şehrinaz Et Al. "Çatışmaların Çözümünde Kullanılan Yönetim Stratejileri:Başhekim ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Üzerine Bir Çalışma." VI. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi , Antalya, Turkey, pp.389-393, 2016
Polat, Ş. Et Al. (2016) . "Çatışmaların Çözümünde Kullanılan Yönetim Stratejileri:Başhekim ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Üzerine Bir Çalışma." VI. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi , Antalya, Turkey, pp.389-393.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Şehrinaz Polat Et Al. }, title={Çatışmaların Çözümünde Kullanılan Yönetim Stratejileri:Başhekim ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Üzerine Bir Çalışma}, congress name={VI. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={389-393} }