N. Engizek And B. Yaşin, "Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi," JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , vol.10, no.10, pp.61-81, 2018
Engizek, N. And Yaşin, B. 2018. Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi. JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , vol.10, no.10 , 61-81.
Engizek, N., & Yaşin, B., (2018). Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi. JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , vol.10, no.10, 61-81.
Engizek, Nil, And Bahar YAŞİN. "Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi," JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , vol.10, no.10, 61-81, 2018
Engizek, Nil And Yaşin, Bahar. "Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi." JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , vol.10, no.10, pp.61-81, 2018
Engizek, N. And Yaşin, B. (2018) . "Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi." JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , vol.10, no.10, pp.61-81.
@article{article, author={Nil ENGİZEK And author={Bahar YAŞİN}, title={Markanın Algılanan Globalliği/Yerelliği Markanın Kredibilitesini ve Algılanan Kaliteyi Etkiler Mi? Bu Etkide Kredibilitenin Aracılık, Etnosentrizmin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi}, journal={JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH}, year=2018, pages={61-81} }