E. ÖZMEN Et Al. , "Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü," II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.816, 2017
ÖZMEN, E. Et Al. 2017. Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü. II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey), 816.
ÖZMEN, E., YAVUZ, M., & ÖZASLAN ÇALIŞKAN, B. Ö., (2017). Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü . II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (pp.816). Antalya, Turkey
ÖZMEN, Ezgi, Meltem YAVUZ, And Burcu Özge ÖZASLAN ÇALIŞKAN. "Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü," II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2017
ÖZMEN, Ezgi Et Al. "Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü." II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.816, 2017
ÖZMEN, E. YAVUZ, M. And ÖZASLAN ÇALIŞKAN, B. Ö. (2017) . "Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü." II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, p.816.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ezgi ÖZMEN Et Al. }, title={Elektronik Alışverişte Tüketicilerin Algıladıkları Web Sitesi Hizmet Kalitesi ve Bilişsel Çelişkileri Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Rolü}, congress name={II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={816} }