B. YAŞİN Et Al. , "Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi," 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.1-15, 2017
YAŞİN, B. Et Al. 2017. Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi. 22. Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey), 1-15.
YAŞİN, B., Güleç, M., Zaid, E., & Tıdıane Youm, C., (2017). Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi . 22. Pazarlama Kongresi (pp.1-15). Trabzon, Turkey
YAŞİN, Bahar Et Al. "Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi," 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017
YAŞİN, Bahar Et Al. "Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.1-15, 2017
YAŞİN, B. Et Al. (2017) . "Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.1-15.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Bahar YAŞİN Et Al. }, title={Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={1-15} }