M. BAŞTUĞ And M. AKYOL, "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.125-141, 2015
BAŞTUĞ, M. And AKYOL, M. 2015. Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.17, no.1 , 125-141.
BAŞTUĞ, M., & AKYOL, M., (2015). Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.17, no.1, 125-141.
BAŞTUĞ, Muhammet, And Mustafa AKYOL. "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.17, no.1, 125-141, 2015
BAŞTUĞ, Muhammet And AKYOL, Mustafa. "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.125-141, 2015
BAŞTUĞ, M. And AKYOL, M. (2015) . "Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.125-141.
@article{article, author={Muhammet BAŞTUĞ And author={Mustafa AKYOL}, title={Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi}, journal={TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2015, pages={125-141} }