Y. GÜÇDEMİR, ""İnternet İletişiminin Yeni Mecrası Kurumsal Bloglar:Türkiye’nin En Büyük 100 Şirketine Yönelik Bir Durum Saptaması", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi (ISI) , Cilt 1,," İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi , vol.1, pp.36-48, 2009
GÜÇDEMİR, Y. 2009. "İnternet İletişiminin Yeni Mecrası Kurumsal Bloglar:Türkiye’nin En Büyük 100 Şirketine Yönelik Bir Durum Saptaması", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi (ISI) , Cilt 1,. İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi , vol.1 , 36-48.
GÜÇDEMİR, Y., (2009). "İnternet İletişiminin Yeni Mecrası Kurumsal Bloglar:Türkiye’nin En Büyük 100 Şirketine Yönelik Bir Durum Saptaması", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi (ISI) , Cilt 1,. İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi , vol.1, 36-48.
GÜÇDEMİR, Yeşim. ""İnternet İletişiminin Yeni Mecrası Kurumsal Bloglar:Türkiye’nin En Büyük 100 Şirketine Yönelik Bir Durum Saptaması", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi (ISI) , Cilt 1,," İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi , vol.1, 36-48, 2009
GÜÇDEMİR, Yeşim. ""İnternet İletişiminin Yeni Mecrası Kurumsal Bloglar:Türkiye’nin En Büyük 100 Şirketine Yönelik Bir Durum Saptaması", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi (ISI) , Cilt 1,." İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi , vol.1, pp.36-48, 2009
GÜÇDEMİR, Y. (2009) . ""İnternet İletişiminin Yeni Mecrası Kurumsal Bloglar:Türkiye’nin En Büyük 100 Şirketine Yönelik Bir Durum Saptaması", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi (ISI) , Cilt 1,." İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi , vol.1, pp.36-48.
@article{article, author={Yeşim GÜÇDEMİR}, title={"İnternet İletişiminin Yeni Mecrası Kurumsal Bloglar:Türkiye’nin En Büyük 100 Şirketine Yönelik Bir Durum Saptaması", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi (ISI) , Cilt 1,}, journal={İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi}, year=2009, pages={36-48} }