Ö. N. Celayir-Erdoğan, "Eczacılık hizmetleri kalitesinin yapıtaşlarından: İletişim," Posyon , vol.7, pp.60-62, 1998
Celayir-Erdoğan, Ö. N. 1998. Eczacılık hizmetleri kalitesinin yapıtaşlarından: İletişim. Posyon , vol.7 , 60-62.
Celayir-Erdoğan, Ö. N., (1998). Eczacılık hizmetleri kalitesinin yapıtaşlarından: İletişim. Posyon , vol.7, 60-62.
Celayir-Erdoğan, Özlem. "Eczacılık hizmetleri kalitesinin yapıtaşlarından: İletişim," Posyon , vol.7, 60-62, 1998
Celayir-Erdoğan, Özlem N. . "Eczacılık hizmetleri kalitesinin yapıtaşlarından: İletişim." Posyon , vol.7, pp.60-62, 1998
Celayir-Erdoğan, Ö. N. (1998) . "Eczacılık hizmetleri kalitesinin yapıtaşlarından: İletişim." Posyon , vol.7, pp.60-62.
@article{article, author={Özlem Nazan ERDOĞAN}, title={Eczacılık hizmetleri kalitesinin yapıtaşlarından: İletişim}, journal={Posyon}, year=1998, pages={60-62} }