H. K. KESKİN And M. BAŞTUĞ, "Okuma çalışmalarında tanılama ve yönlendirme: program-tabanlı ölçmenin Uygulaması," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.264-273, 2012
KESKİN, H. K. And BAŞTUĞ, M. 2012. Okuma çalışmalarında tanılama ve yönlendirme: program-tabanlı ölçmenin Uygulaması. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 264-273.
KESKİN, H. K., & BAŞTUĞ, M., (2012). Okuma çalışmalarında tanılama ve yönlendirme: program-tabanlı ölçmenin Uygulaması. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 264-273.
KESKİN, Hasan, And Muhammet BAŞTUĞ. "Okuma çalışmalarında tanılama ve yönlendirme: program-tabanlı ölçmenin Uygulaması," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 264-273, 2012
KESKİN, Hasan K. And BAŞTUĞ, Muhammet. "Okuma çalışmalarında tanılama ve yönlendirme: program-tabanlı ölçmenin Uygulaması." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.264-273, 2012
KESKİN, H. K. And BAŞTUĞ, M. (2012) . "Okuma çalışmalarında tanılama ve yönlendirme: program-tabanlı ölçmenin Uygulaması." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.264-273.
@article{article, author={Hasan Kağan KESKİN And author={Muhammet BAŞTUĞ}, title={Okuma çalışmalarında tanılama ve yönlendirme: program-tabanlı ölçmenin Uygulaması}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={264-273} }