B. Ayan Et Al. , "SOSYAL MEDYA MADENCİLİĞİ İLE FİRMALARIN TWITTER VERİLERİNİN İNCELENMESİ," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.23, pp.237-256, 2019
Ayan, B. Et Al. 2019. SOSYAL MEDYA MADENCİLİĞİ İLE FİRMALARIN TWITTER VERİLERİNİN İNCELENMESİ. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.23 , 237-256.
Ayan, B., Can, M., & Gürsoy, U. T., (2019). SOSYAL MEDYA MADENCİLİĞİ İLE FİRMALARIN TWITTER VERİLERİNİN İNCELENMESİ. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.23, 237-256.
Ayan, Büşra, Mustafa CAN, And Umman Tuğba GÜRSOY. "SOSYAL MEDYA MADENCİLİĞİ İLE FİRMALARIN TWITTER VERİLERİNİN İNCELENMESİ," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.23, 237-256, 2019
Ayan, Büşra Et Al. "SOSYAL MEDYA MADENCİLİĞİ İLE FİRMALARIN TWITTER VERİLERİNİN İNCELENMESİ." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.23, pp.237-256, 2019
Ayan, B. Can, M. And Gürsoy, U. T. (2019) . "SOSYAL MEDYA MADENCİLİĞİ İLE FİRMALARIN TWITTER VERİLERİNİN İNCELENMESİ." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , no.23, pp.237-256.
@article{article, author={Büşra Ayan Et Al. }, title={SOSYAL MEDYA MADENCİLİĞİ İLE FİRMALARIN TWITTER VERİLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ}, year=2019, pages={237-256} }