E. KANLI And S. EMİR, "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Normal Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi," II. Ulusal Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.35, 2009
KANLI, E. And EMİR, S. 2009. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Normal Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi. II. Ulusal Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 35.
KANLI, E., & EMİR, S., (2009). Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Normal Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi . II. Ulusal Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi (pp.35). Eskişehir, Turkey
KANLI, Esra, And Serap EMİR. "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Normal Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi," II. Ulusal Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2009
KANLI, Esra K. And EMİR, Serap. "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Normal Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi." II. Ulusal Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.35, 2009
KANLI, E. And EMİR, S. (2009) . "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Normal Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi." II. Ulusal Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi , Eskişehir, Turkey, p.35.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Esra KANLI DENİZCİ And author={Serap EMİR}, title={Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Normal Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Etkisi}, congress name={II. Ulusal Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2009}, pages={35} }