Ç. ARSLAN Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.175, 2016
ARSLAN, Ç. Et Al. 2016. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 175.
ARSLAN, Ç., Güler, H. K., & Gürbüz, M. Ç., (2016). Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.175). Trabzon, Turkey
ARSLAN, Çiğdem, Hatice Kübra Güler, And Mustafa Çağrı Gürbüz. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
ARSLAN, Çiğdem Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.175, 2016
ARSLAN, Ç. Güler, H. K. And Gürbüz, M. Ç. (2016) . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, p.175.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Çiğdem ARSLAN Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={175} }