A. M. Kalay And C. Çelik Elmer, "Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.12, pp.579-592, 2002
Kalay, A. M. And Çelik Elmer, C. 2002. Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.12 , 579-592.
Kalay, A. M., & Çelik Elmer, C., (2002). Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.12, 579-592.
Kalay, Ayşe, And Candan Çelik Elmer. "Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.12, 579-592, 2002
Kalay, Ayşe M. And Çelik Elmer, Candan Ç. . "Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.12, pp.579-592, 2002
Kalay, A. M. And Çelik Elmer, C. (2002) . "Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.12, pp.579-592.
@article{article, author={Ayşe Melahat KALAY And author={Candan Çelik Elmer}, title={Türkiye’de Reklam Dilinin Sözcük Dağarcığı}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={579-592} }