O. Akıncı And H. Boztepe Taşkıran, "Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , no.18, pp.98-128, 2020
Akıncı, O. And Boztepe Taşkıran, H. 2020. Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , no.18 , 98-128.
Akıncı, O., & Boztepe Taşkıran, H., (2020). Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , no.18, 98-128.
Akıncı, Oğuz, And Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN. "Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , no.18, 98-128, 2020
Akıncı, Oğuz And Boztepe Taşkıran, Hatun B. . "Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , no.18, pp.98-128, 2020
Akıncı, O. And Boztepe Taşkıran, H. (2020) . "Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , no.18, pp.98-128.
@article{article, author={Oğuz Akıncı And author={Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN}, title={Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi}, year=2020, pages={98-128} }