A. Aslan And D. Gül Ünlü, "Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.41-65, 2016
Aslan, A. And Gül Ünlü, D. 2016. Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2 , 41-65.
Aslan, A., & Gül Ünlü, D., (2016). Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, 41-65.
Aslan, Alev, And Derya GÜL ÜNLÜ. "Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, 41-65, 2016
Aslan, Alev And Gül Ünlü, Derya G. . "Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.41-65, 2016
Aslan, A. And Gül Ünlü, D. (2016) . "Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.41-65.
@article{article, author={Alev ASLAN And author={Derya GÜL ÜNLÜ}, title={Instagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: Instagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme}, journal={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={41-65} }