S. GEZGİN, "Gözetimi ve Magazini Sıradanlaştıran Bir Araç Olarak Sosyal Medya," In Yeni Medya Analizleri , Konya: Eğitim Yayınevi, 2017, pp.382.
GEZGİN, S. Gözetimi ve Magazini Sıradanlaştıran Bir Araç Olarak Sosyal Medya. 2017. In Yeni Medya Analizleri , Eğitim Yayınevi, Konya, 382.
GEZGİN, S., (2017). Gözetimi ve Magazini Sıradanlaştıran Bir Araç Olarak Sosyal Medya. Yeni Medya Analizleri (pp.382), Konya: Eğitim Yayınevi.
GEZGİN, Suat. "Gözetimi ve Magazini Sıradanlaştıran Bir Araç Olarak Sosyal Medya." In Yeni Medya Analizleri , 382. Konya: Eğitim Yayınevi, 2017
GEZGİN, Suat. "Gözetimi ve Magazini Sıradanlaştıran Bir Araç Olarak Sosyal Medya." Yeni Medya Analizleri , Eğitim Yayınevi, 2017, pp.382.
GEZGİN, S. (2017) "Gözetimi ve Magazini Sıradanlaştıran Bir Araç Olarak Sosyal Medya", Yeni Medya Analizleri . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Suat GEZGİN}, chaptertitle={Gözetimi ve Magazini Sıradanlaştıran Bir Araç Olarak Sosyal Medya}, booktitle={ Yeni Medya Analizleri}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2017} }