A. M. Kalay, "Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam ," Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA) , vol.1, Mersin, Turkey, pp.60-71, 2018
Kalay, A. M. 2018. Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam . Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA) , (Mersin, Turkey), 60-71.
Kalay, A. M., (2018). Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam . Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA) (pp.60-71). Mersin, Turkey
Kalay, Ayşe. "Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam ," Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA), Mersin, Turkey, 2018
Kalay, Ayşe M. . "Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam ." Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA) , Mersin, Turkey, pp.60-71, 2018
Kalay, A. M. (2018) . "Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam ." Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA) , Mersin, Turkey, pp.60-71.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ayşe Melahat KALAY}, title={Reklamın Değişen Yapısı:Viral Reklam }, congress name={Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu’nun (CIDA)}, city={Mersin}, country={Turkey}, year={2018}, pages={60-71} }