U. AKTURAN And Z. BOZBAY, "Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.8, no.16, pp.139-152, 2016
AKTURAN, U. And BOZBAY, Z. 2016. Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.8, no.16 , 139-152.
AKTURAN, U., & BOZBAY, Z., (2016). Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.8, no.16, 139-152.
AKTURAN, Ulun, And Zehra BOZBAY. "Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.8, no.16, 139-152, 2016
AKTURAN, Ulun And BOZBAY, Zehra. "Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.8, no.16, pp.139-152, 2016
AKTURAN, U. And BOZBAY, Z. (2016) . "Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.8, no.16, pp.139-152.
@article{article, author={Ulun AKTURAN And author={Zehra BOZBAY}, title={Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı}, journal={ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ}, year=2016, pages={139-152} }